Σήμερα το απογεύμα έγινε ένα ακόμα
μοίρασμα της εφημερίδας απατρις και κατα τη διαδρομή σκίσαμε
προεκλογικές αφίσες χρυσαυγιτών. Μάλλον κάποιοι ρουφιάνοι μας είδαν και
στο τέλος της δράσης μας κι αφότου καθήσαμε και συζητήσαμε για την
αυριανή μας δράση που περιλαμβάνει μοιράσματα κειμένων, σταμάτησαν 2
σύντροφοι για φαγητό, εκεί τους είδαν 6 χρυσαυγίτες κι όποιοι άρχισαν να
απειλούν. Τον συγκεκριμένο σύντροφο είναι η 2η φορά που τον στοχοποιούν
μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Απάντησε λέγοντάς τους πως κόφτετο
γιατι θα υπάρξει πρόβλημα. Κατα την αποχώρηση συνέχισαν οι απειλές.
Μάλλον κάποιοι ενοχλούνται με τις δράσεις των αυτόνομων, αυτό που έχουμε να πούμε έιναι πως δεν σταματάμε, ανυποχώρητος αγώνας και τίποτα δεν θα μείνει αναπάντητο.
Η αυριανή δράση θα γίνει κανονικά.
“Θέλω να πάω στο σκοπό μου, τραβάω το δρόμο μου.
Θα προσπεράσω πηδώντας τους διστακτικούς και τους βραδυπορούντες.
Ας είναι ο δρόμος μου η καταστροφή τους”.
Φ. Νίτσε
Πηγή: Αυτόνομοι Εδεσσα
Μάλλον κάποιοι ενοχλούνται με τις δράσεις των αυτόνομων, αυτό που έχουμε να πούμε έιναι πως δεν σταματάμε, ανυποχώρητος αγώνας και τίποτα δεν θα μείνει αναπάντητο.
Η αυριανή δράση θα γίνει κανονικά.
“Θέλω να πάω στο σκοπό μου, τραβάω το δρόμο μου.
Θα προσπεράσω πηδώντας τους διστακτικούς και τους βραδυπορούντες.
Ας είναι ο δρόμος μου η καταστροφή τους”.
Φ. Νίτσε
Πηγή: Αυτόνομοι Εδεσσα