Τη Παρασκευή 9/5,τη Τετάρτη 14/5 και Τετάρτη 21/5 πραγματοποιήθηκαν στη πόλη της Καρδίτσας αντιεκλογικές μικροφωνικές παρεμβάσεις σε κεντρικά σημεία της πόλεις και σε γειτονιές όπου αναρτήθηκαν πανό,διαβάστηκαν-μοιράστηκαν κείμενα και εφημερίδες(άπατρις/γκιλοτίνα).Τη Τετάρτη 14/5 έγινε αφισοκκόληση με αντιεκλογικές αφίσες.Κατά τη διάρκεια της αφισοκκόλησης δεχτήκαμε καταστολή από τον μισθοφορικό στρατό του κράτους (μπάτσοι).Οι μπάτσοι ήταν προκλητικόί,ζήτησαν ταυτότητες με την δικαιολογία ότι αυτό που κάνουμε είναι παράνομο και άλλου τέτοιου είδους ασυναρτησίες και πως θα προσαχθούμε,οι σύντροφοι δε πτοήθηκαν απάντησαν δεόντως,τους απώθησαν και συνέχισαν την αφισισοκόλληση.
ΔΕ ΜΑΣ ΦΟΒΙΖΟΥΝ,ΜΑΣ ΕΞΟΡΓΙΖΟΥΝ!


