Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αυτόνομοι Εδεσσας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Αυτόνομοι Εδεσσας. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Έδεσσα : Απειλές από χρυσαυγίτες κατά την διάρκεια μοιραστικής
Σήμερα το απογεύμα έγινε ένα ακόμα
μοίρασμα της εφημερίδας απατρις και κατα τη διαδρομή σκίσαμε
προεκλογικές αφίσες χρυσαυγιτών. Μάλλον κάποιοι ρουφιάνοι μας είδαν και
στο τέλος της δράσης μας κι αφότου καθήσαμε και συζητήσαμε για την
αυριανή μας δράση που περιλαμβάνει μοιράσματα κειμένων, σταμάτησαν 2
σύντροφοι για φαγητό, εκεί τους είδαν 6 χρυσαυγίτες κι όποιοι άρχισαν να
απειλούν. Τον συγκεκριμένο σύντροφο είναι η 2η φορά που τον στοχοποιούν
μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Απάντησε λέγοντάς τους πως κόφτετο
γιατι θα υπάρξει πρόβλημα. Κατα την αποχώρηση συνέχισαν οι απειλές.
Μάλλον κάποιοι ενοχλούνται με τις δράσεις των αυτόνομων, αυτό που έχουμε να πούμε έιναι πως δεν σταματάμε, ανυποχώρητος αγώνας και τίποτα δεν θα μείνει αναπάντητο.
Η αυριανή δράση θα γίνει κανονικά.
“Θέλω να πάω στο σκοπό μου, τραβάω το δρόμο μου.
Θα προσπεράσω πηδώντας τους διστακτικούς και τους βραδυπορούντες.
Ας είναι ο δρόμος μου η καταστροφή τους”.
Φ. Νίτσε
Μάλλον κάποιοι ενοχλούνται με τις δράσεις των αυτόνομων, αυτό που έχουμε να πούμε έιναι πως δεν σταματάμε, ανυποχώρητος αγώνας και τίποτα δεν θα μείνει αναπάντητο.
Η αυριανή δράση θα γίνει κανονικά.
“Θέλω να πάω στο σκοπό μου, τραβάω το δρόμο μου.
Θα προσπεράσω πηδώντας τους διστακτικούς και τους βραδυπορούντες.
Ας είναι ο δρόμος μου η καταστροφή τους”.
Φ. Νίτσε
Εδεσσα: Μοίρασμα κειμένων για την υπόθεση του Μ.Τσιλιανίδη & για Μονσάντο
Το βράδυ 24/05 πραγματοποιήθηκε μοίρασμα 2 κειμένων στην Εδεσσα, 1) για την υπόθεση του Μ. Τσιλιανίδη και 2) για την Μονσάντο.
Κείμενο για Τσιλιανίδη:
“...για τους εχθρούς μας θα είμαστε πάντοτε ένοχοι
για την προσπάθειά μας να εκπληρώσουμε την επιθυμία μας να ζήσουμε
ελεύθεροι, να ορίσουμε τις ζωές μας μόνοι μας τόσο σε ατομικό όσο και σε
συλλογικό επίπεδο, σε αρμονία με την φύση, μακριά από δίκτυα εξουσίας,
ελέγχου και διαμεσολάβησης, από σχέσεις που αναπαράγουν ιεραρχίες,
καταπίεση και εκμετάλλευση, από την εξάρτηση από "ειδικούς". Μία
προσπάθεια, ένας αγώνας που περνά πάνω από την καταστροφή τόσο του
καπιταλισμού, όσο και κάθε μορφής διαχείρισης του εξουσιαστικού
πολιτισμού.”
Μπάμπης Τσιλιανίδης, δικαστήριο Θεσσαλονίκης,Γενάρης 2013
Ο Τσιλιανίδης γίνεται ο πρώτος αναρχικός στον ελλαδικό χώρο, που καταδικάζεται
με μοναδικό στοιχείο “δείγμα” γενετικού υλικού. Έκτοτε, η ιστορία θα επαναληφθεί, και το dna θα αποτελέσει επαρκή “μάρτυρα κατηγορίας” στο να οδηγήσει κι άλλους “αποκλίνοντες”, στις φυλακές της δημοκρατίας. Σήμερα, βρίσκεται ακόμα στη φυλακή. Η μόνη υπόθεση που ουσιαστικά τον “κρατάει” είναι αυτή για την ληστεία, αλλά δεν μπορεί να πάρει άδειες, ή να ζητήσει διακοπή της ποινής του εξαιτίας του χρόνου που του έχει κρατηθεί για τις άλλες υποθέσεις.
Στις 5 Ιουνίου θα γίνει το εφετείο του στη Θεσσαλονίκη.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



